2016-03-19

#Kezdődik

Hosszú idő után úgy gondoltam végre el tudok kezdeni újra blogot írni. A régi blogomat átköltöztették egy másik oldalra, és azzal már nem szimpatizáltam annyira, így a kedvem is elment a blogolástól. Illetve nem éreztem, hogy volna mondanivalóm. 

Miről is fogok írni?
Magamról. Ez egy napló lesz. Sok dolog van, amit nem tudok senkivel sem megosztani. Jó, tudom hogy bármit megoszthatok bárkivel, de szeretek az emberekkel beszélgetni, megvitatni ezt azt, esetleg egészségesen vitatkozni dolgokról. Ám a tapasztalat azt mutatja, hogy kevés olyan ember van körülöttem, aki potenciális beszélgetőpartner lehetne. Elmondok valamit lelkesen, amiről lehetne beszélgetni, de... süket fülek, majd jön egy másik téma. Ez piszkosul idegesít.
De nem érdekel... Ha a környezetem nem vevő rám, elmondom mindenkinek mit gondolok. Ha csak egy ember van, akit érdekel a pofázásom, már megérte.

Ki vagyok én?
Ez majd szép lassan úgy is kiderül. Keresem a helyem a világban, jelenleg egyébként dolgozom és taposom a 20-as éveim. Átlagos családban nőttem fel egy faluban, de jelenleg nagyvárosi kisgyerek vagyok immár... 3 éve kb. Próbálok megfelelni a társadalom elvárásainak, ami néha elég nehéz. Még mindig lázadok, ezt valószínűleg sose fogom kinőni. Ahogy gyerek is megmaradok örök életemre.


Kezdésnek ennyit szántam, és remélem hamarosan újra erőt veszek majd magamon az íráshoz, mert volna mit megosztanom. Lehet, hogy ez a valami néha csak egy zeneszám lesz, amit épp éjjel nappal hallgatok, vagy egy fotó, amit készítettem és mindenképp érdemes látnotok, de lehet, hogy csak leírom éppen mit álmodtam aznap este.

Szóval napló...

See ya!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése